You are here

Hump Day

Model: 
Topic: 
Image: 

Comments

love that they have used an FX not a J for this one

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Judging by the look of it so far,I reckon it's going to be a very cooool FX mate!...:)

The guy building it is Aaron Bray!...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

Is he related to Victor Bray?

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Bryan

but he could be,He's from SA this pic is from last year,I don't know if he's fininshed it or progressed any.Talkin about Victor Bray,I remember when we went to the hot rod nats I was telling you about with Uncle Charlie and Burgo,Victor towed his very early days Matt Black 57 Chev(pre Castrol sponsorship)which had a AA Fueller motor in it down on a trailer with his 63 Impala,he went in the Go-Whoa and almost didn't Whoa he had that much power,at the drag strip at the back of Canberra no one beat him!...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

Yeah, he was at the top his game for a long time

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Bryan

The worlds fastest tomato farmer,haha!...

Just had a massive hail storm rip through here,smashed the crap out of my ute,windscreen ,roof ,bonnet,tailgate,front guards,back window surround all belted,some where the size of baseballs!..:(
Got the ball rolling already with Shannons!...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

We didn't cop it bad but the lounge room rug got a wash on top off the kingswood with a few towels

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny1
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Life is too brief to build ya own time machine
With out old Aussie products cheers.

Heck! Hope the Surfwagon is unscathed. Shame about your ute, although you could get the payout and go FE-FC ute shopping

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Bryan

Sorry to hear about the ute.
I saw a photo of fist sized hailstones at Blackhead, is that where you are?
We missed it all at Laurieton, just a few black clouds.
But Coffs copped a fair bit, luckily Nathan had the EH under cover.
David

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Old is good.

Glad to hear the EH was/is safe mate.

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers, Lindsay.

4305

that's exactly where I am,about the biggest hail I've ever seen,I'm pretty lucky really a lot of people around this area have big $$$ Damage.It was amazing to see like 3 freight trains coming at ya!...
mmm FC & smallblock sounds good!...:)
haha,classic Kins...:)blourbombs tonight mate..:)

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

We were supposed to get it this afternoon as.
Everyone put their car in the bus shed at work before we went out on the school runs.
I sat at Kendall for ten minutes on a layover between my runs and watched a light shower roll over Middle Brother, then North Brother and Laurieton. It was all we got, apart from a short shower right when the kids were getting on the bus..
In the space of 10 minutes it was sunshine, shower then sunshine again. I thought I must have been in Melbourne for a while.
David

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Old is good.

hope you get it all sorted and quickly, Bryan has the right idea FC ute!! With a SBC of course lol

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers, Lindsay.

4305

Yeah nice job so far.

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Disclaimer :- The above is purely speculation and is only posted for entertainment purposes!!!

is how it started out:https://media.fotki....

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

yeah,the Surfwagon is all good, I think the ute will be borderline write off see what the panel shop says,might be time to update a bit anyway,haha.here's a few pics...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

ah should buff out mate ? lol
no but serious, after the panel shops look at it, get a quote from a "painless dint remover" sometimes there 1/2 the price mate.
Just heard someone swimming/surfing got attack by a shark down your way ?
AS i always say mate
"stay safe in the water and take care my friend"

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

"just my 2cents worth"

"were going to need a bigger shed"

WE BUY THEM,WE REBUILD THEM,WE LOVE THEM,
WELL I DO !!!
regards Triple D
trippled75@yahoo.com.au

It's a bit of a drive for you, but if you want a good job done, the blokes at Supalook in Port Macquarie are the best accident and hail repairers I have ever seen.
They aren't cheap, but hey are good.
David

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Old is good.

but they've already teed up a panel beaters in town here it's just across the road from where I work so handy and I've heard they are good,it will be borderline.They've just finished restoring a HT wagon for a local fella which came up great,he was happy with them.

Hey DDD,haha,yeah get the buffer out,lol.I know about those dent removers,see what happens.Have'nt heard of any shark attacks yet?...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

Add new comment

Filtered HTML

  • Allowed HTML tags: <a> <strike> <blink> <i> <u> <br> <b>
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Comment attachments-Image
Files must be less than 100 MB.
Allowed file types: jpg jpeg gif png txt pdf bmp mov mp4 mp3 avi.
CAPTCHA
This question is used to make sure you are a human visitor and to prevent spam submissions. Email rusty@oldholden.com if you have a problem.
  • Like2
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.