You are here

Home Alone

So i got left home alone today, and this happened

Topic: 
AttachmentSize
Image icon image111.JPG858.67 KB
Image icon image222.JPG778.7 KB
Image icon image333.JPG818.44 KB
Image icon image444.JPG1.4 MB

Comments

what about tomorrow mate? LOL

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers, Lindsay.

4305

Where’s it at? I’m coming over to fuel up.
BTW, whack another $1 in the parking metre, she’s expired

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Bryan

Hey Bryan you welcome to come use it, but ya gotta bring ya own fuel LOL

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

tomorrow i gotta go to work Linds :( bugger it all

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny1
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

gotta work if ya want toys mate lol

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers, Lindsay.

4305

unfortunately Linds you are correct, although the Bowser/Cupboard was a freebie, I literally had everything already laying around. just needed a bit of Creative paint and 1/2 hour on the net printing stuff LOL

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Nice work Lesbo..

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

........𝓣𝓲𝓶.

✄--------------------------------------------------------

-_--_--_ _______._
_--_-_ -/___+__|__\__
.,.,.,,.,|_O ________O_|

Not bad for a 2 hour throw together hey LOL

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Would be good wandering around there with a beer!..:)

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

I got the beer Al , but your not in Wandering Condition i hear at the moment LOL

  • Like1
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

I get off the walking frame from today and on the walking stick mate.Getting better by the day!...

  • Like1
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

cool stuff, pretty soon you be good as new

  • Like1
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

It might take a while to get back to work and riding the longboard mate but it will come,thanks mate!...
Might have to bring the wagon up and get a tank full from that vintage Ampol pump mate,cool,haha!...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

long wait for fuel from that bowser mate, its just an old cupboard i painted up, got sick of looking at the ugly cupboard so made it more pleasant to look at

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

I saw it was timber mate,good job though looks cool!...

  • Like0
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.

Cheers Al....
.......... _._________
............__|_____|__
.........../____|___ |__\___
..........|__(•)________(•)]

Add new comment

Filtered HTML

  • Allowed HTML tags: <a> <strike> <blink> <i> <u> <br> <b>
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.

Plain text

  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Comment attachments
Files must be less than 100 MB.
Allowed file types: jpg jpeg gif png txt pdf bmp mov mp4 mp3 avi.
CAPTCHA
This question is used to make sure you are a human visitor and to prevent spam submissions. Email rusty@oldholden.com if you have a problem.
  • Like4
  • no like0
  • Holdenpaedia idea0
  • Funny0
  • Wrong Category0
Please use, Holdenpaedia will get the first box on the left side. Post any suggestions.